پیشنهاد خرید

مینی کیس اچ پی Elitedesk 600/800 Core i3 6th Gen

4,952,000 تومان4,100,000 تومانخرید کنید

کدام مینی کیسی مناسب من است؟

خرید مینی کیس معضل بسیاری از مشتریان بوده و انتخاب برای آنها دشوار است ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا مناسب ترین مینی کیس را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه شما را با بهترین کارت گرافیک برای مینی کیس ، پاور های مینی کیس ،انواع پردازنده های AMD و INTEL و بررسی معایب مینی کیس ها آشنا خواهیم کرد. به طور کلی هر چیزی که شما برای خرید مینی کیس نیاز دارید را در اختیارتان میگذاریم.

اگر چرخی در بازار کامپیوتر بزنید احتمالا واژه مینی کیس به گوشتان خورده کیس هایی کوچک که عموما توسط شرکت های معتبر تولید شده و جدیدا خیلی از افراد بجای کیس های بزرگ قدیمی از این مینی کیس های کوچولو و بهینه استفاده می کنن حالا بریم سراغ اینکه اگر میخواین یک مینی کیس بخرین چه نکاتی رو باید رعایت کنید.

پیشنهاد خرید

مینی کیس دل Optiplex 7070 Core i5 9th Gen

10,502,000 تومان10,502,000 تومانخرید کنید

نکات مهم خرید مینی کیس

گرید A-B-C چیه؟ اصلا خود گرید یعنی چی؟

گرید در واژه لغوی به معنی دسته بندیه مثل این که شما میرید بازار میگن جنس درجه یک دارم فلان قیمت جنس درجه دو و….گرید دقیقا همون دسته بندی درجه یک و دو سه هست که در پایین بهتون میگم کدوم گرید از همه تمیز تر و بهتره

  • کیفیت استوک ها از بالا ترین به کمترین
پیشنهاد خرید

مینی کیس دل Optiplex 3060 Core i5 8th Gen

8,302,000 تومان8,302,000 تومانخرید کنید

اوپن باکس (OPENBOX)

پیشنهاد خرید

مینی کیس اچ پی Prodesk 400 Core i7 8th Gen

12,202,000 تومان12,202,000 تومانخرید کنید

A+

پیشنهاد خرید

مینی کیس اچ پی Elitedesk 600 G4 Core i5 8th Gen

9,202,500 تومان8,000,000 تومانخرید کنید

A

B

C

خب خلاصه سرتون رو درد نیارم گرید ها هرچی میرن به سمت A+ کیفیت بیشتری دارن و هرچه میان به سمت c کیفیتشون کمتر میشه مثلا زمانی شما یک کالا با گرید A میخرید کیفیتش خیلی بالاتره خش کمتری داره سالم تره ، کمتر استفاده شده و …. خلاصه برای خرید مینی کیس گرید A و B انتخاب کنید.


پردازنده :

یکی از چیزایی که خیلی مهمه تو خرید مینی کیس اینه که پردازنده اش چی باشه. عموم پردازنده های مینی کیس به دو دسته AMD و INTEL تقسیم میشن که در ادامه یک توضیح کوچک بهتون در مورد سری CPU اینتل میدم

مثلا پردازنده های اینتل کاربری بسیار خوبی برای کار های مهندسی و محاسبه ای دارند و در مقابل اونها پردازنده های AMD دارای قدرت گرافیکی بالا تری نسبت به اینتل هستن

در ادامه براتون چند نمونه از CPU مینی کیس ها رو آوردم که برای چه کاری مناسبه و کجاها میتونید ازش استفاده کنید.

اینتل :

شرکت اینتل از برترین های تولید پردازنده است که تنوع بسیار زیادی از نظر کارایی دارد. این برند خوش نام در عصر کامپیوتر توانسته پردازنده هایی با سری های مختلف رونمایی کند که هر کدام برای کار بخصوصی با توجه به قدرت پردازشی آن دارد ما قصد داریم برای انتخاب راحت تر و بهتر شما در خصوص خرید مینی کیس انواع پردازنده های این شرکت را به شما معرفی کنیم:

core i3 /core i5 / core i7 / pentium

سری CPU : یکی از مهم ترین چیز ها در CPU سری اونه مثلا در نظر داشته باشید ماشین هرچی مدلش میره بالا تر قیمتش میره بالا تر (البته مثال درستی نیست)

مثلا I3 نسل 10 از I5 نسل 4 خیلی قوی تره

ای ام دی :

سی پی یو های ای ام دی بیشتر بدرد کار های سنگین گرافیکی میخوره و برای کار های پردازشی مهندسی و حسابداری و کار های روزمره پیشنهاد ما اینتل هست.

  • A4: سی پی یو amd ارزان قیمتی است که برای کارهای عادی روزانه، وب گردی و شبکه اجتماعی، پلی کردن موزیک و مشاهده DVD در رزولوشن HD مناسب است.
  • 6A: انجام سریعتر کارهای همزمان، مشاهده فیلم‌های Blue-ray یا سه بعدی، انجام بازی‌های کامپیوتری HD یا سه بعدی، ویرایش ویدئوهای HD مناسب است.
  • A8:  بازی‌های سه بعدی با فعال بودن همزمان دو کارت گرافیک، اجرای همزمان بر روی چندین مانیتور HD و اجرای تمامی برنامه‌های مورد نیاز مناسب است.
  • 10A:  اجرای چندین برنامه به صورت یکباره بدون کندی، اجرای بهتر بازی‌های HD، اجرای بازی‌های سه بعدی و با کیفیت Blu-ray و ویرایش ویدئوها و عکس‌های HD مناسب است.

رم و حافظه داخلی :

یکی از موضوعاتی که خیلی مهمه برای خرید یک مینی کیس حافظه داخلی دستگاه و رم دستگاه هست.

بزارین براتون از رم یک مثال بزنم….

شما حساب کنید رفتین توی سبزی فروشی چقدر پلاستیک میتونید دستتون بگیرید 2 تا یا 5 تا ؟ رم باعث میشه سیستم بتونه کار های زیادی رو به صورت موقت و در لحظه درون خودش ذخیره کنه . یعنی شما اگر رم شما 8 باشه همزمان کار های بیشتری رو میتونید انجام بدین نسبت به رم 4

نسل های رم موجود در بازار بیشتر یا DDR3 هست یا DDR4 هست . و رم DDR 2 خیلی کم پیدا میکنید که من پیشنهاد نمیکنم.

حافظه داخلی اون حجمی هست که شما اطلاعات ذخیره میکنید که کاملا به خودتون بستگی داره چقدر اطلاعات دارین برای ذخیره کردن.

رم DDR4 سرعت بالا و ولتاژی کمتری نسبت به نسل های قبل از خود دارد . و ولتاژ را تا 1.2 ولت کاهش میدهد علاوه بر اون در سرعت هم بی نظیر ظاهر میشه . و با 50 درصد بیشتر از DDR3 مانور میده و فوق العاده است.

تعداد پین ها در DDR4 معادل 288 پین و در DDR3 معادل 240 پین میرسد. اگه بخوام از ضخامت رم ها هم صحبت کنم ضخامت رم DDR4 از DDR3 بیشتره دلیلش هم اینه که . تعداد لایه های سیگنال بیشتری داره تا بتونه فرکانس های بالاتری را پشتیبانی کنه. تراکم ماژول ها نیز در DDR4 بیشتره که باعث میشه از ظرفیت رم بیشتری برخوردار باشه .


پاور

یکی از موضوعات خیلی مهم پاور مینی کیس هست از جایی که پاور منبع تغذیه و برق رسانی قطعات مختلف در مینی کیس را تامین میکنه و هر قطعه میزان برق مختص خودش را خواهانه پس باید این مقدار انرژی بررسی بشه و بعد از تست تمامی قطعات سخت افزاری و میزان وات برقی که لازم دارند پاور مناسبی را برای مینی کیس ها شناسایی و گذاشته بشه چرا که ممکنه با کوچک ترین اشتباه سیستم شما به طور کلی دچار اختلال بشه . از همین جهت ما به شما این اطمینان را میدهیم که پاورهایی که روی مینی کیس های ما هست همگی تست شدن و امتحان شون رو پس دادن

خلاصه مطلب پاورم خیلی مهمه حتما زمانی قصد خرید مینی کیسی رو دارین پاور رو نگاه کنید که داخلش آلودگی نگرفته باشه . ما سلامت پاور و قطعات مینی کیسمون رو تضمین میکنیم

جنس بدنه :

جنس بدنه مینی کیس ها عموما از آلومینیوم آلیاژ های صنعتی ای میباشد . که باعث میشه تبادل گرمایی بالا بره و داغ نکنه از استحکام خوبی هم برخورد دار بشه.

در هنگام خرید مینی کیس حتما مد نظر داشته باشید که مینی کیس ها عموما استوک هستند و زیاد روی ظاهرشان حساس نباشید! هرچند ما در آبتین مال میتوانیم این تضمین را به شما بدهیم . که مینی کیس های ارسالی برای شما از کیفیت بالایی و تمیزی برخوردار خواهند بود.

ابعاد اندازه مینی کیس

یکی از ویژگی های یک کیس هنگام خرید داشتن ابعاد مناسب جهت قرار دهی بهترین قطعات سخت افزاری داخل آن میباشد. ابعاد کیس شما گویای این موضوع است که چه قطعاتی با چه مدلی برای استفاده داخل کیس مناسب و باید خریداری و جاگذاری شود. حتی ممکن است روزی اقدام به عوض کردن قطعات و ارتقاء مینی کیس خود کنید . پس این موضوع را جدی بگیری و قبل از خرید مینی کیس این موضوع را بررسی کنید .

اگه شما نیاز به بررسی این موضوع احتیاج به آشنایی با ابعاد و سایز های مختلف مینی کیس ها دارید. میتوانید به مقاله انواع سایز مینی کیس مراجعه فرمایید. در این مقاله به طور کاملی به بررسی مطلب پرداخته شده است.

اگر خواهان یک مینی کیس با قیمت بسیار مناسب و امکانات عالی میخواهید پیشنهاد ما به شما سری 6000 و8000 از کمپانی hp میباشد

+ دنبال یک مینی کیس قوی می گردید پیشنهاد من به شما سری Elitedesk 705 G2 و Elitedesk 705 G1 که کیفی ببسیار عالی دارن.

+ به دنبال یک مینی کیس قوی همه چیز تموم میگردید ProDesk 600 G3 Sff مناسب کارتونه.

سری مینی کیس های Z240 و کلا سری z کمپانی Hp جز بهترین مینی کیس هاست . این مینی کیس ها بیشترین قدرت و طول عمر رو دارن و در حدی قوی هستند که بیشتر بدرد کار های حرفه ای میخوره

جمع بندی:

برای خرید یک مینی کیس داشتن اطلاعات بالا بسیار میتونه کمکتون کنه . ممنونم از این که مطلب مارو خوندید ما در آبتین مال بهترین مینی کیس ها رو با بهترین قیمت تقدیم شما دوستان عزیز میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *