لیست بهترین لپ تاپ های MSI در بازار

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی را باید لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI معرفی کرد که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. در حقیقت شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه، قدرت بسیار زیاد را با کارایی منحصر به فرد آن ترکیب کرده و از شرایط دلپذیر دستگاه نهایت لذت را ببرید.

صفحه نمایش17 اینچ
پردازندهIntel Core i9 13980HX
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX4090 16GB GDDR6
حافظه رم6 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی2 ترابایت SSD
باتری90 وات ساعت

یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ 17 اینچی گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI را باید وزن ایده‌آل آن عنوان کرد. با این که عادت کرده‌ایم لپ تاپ‌های گران قیمت گیمینگ را با وزن‌های بالاتر در مقایسه با سایر دستگاه‌ها مشاهده کنیم، اما اینطور که پیداست این مدل از لپ تاپ گیمینگ که به عنوان گران قیمت‌ترین آن هم شناخته شده است، وزن خوبی دارد. از دیگر مزایای دستگاه می‌توان به طراحی آن اشاره کرد که زیبایی دستگاه باعث می‌شود نگاه کاربران در گام نخست به آن‌ها جلب شود. شما می‌توانید از زیبایی دستگاه نهایت لذت را ببرید.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI

قدرت لپ تاپ گیمینگ MSI مدل GP78HX 13VI توسط پردازنده اصلی اینتل Core i9 از سری 13980HX تامین می‌شود و باید عملکرد آن را ستودنی دانست. در حقیقت کاربران می‌توانند از این پردازنده اصلی برای انجام کارهای مختلف استفاده کرده که گیم فقط یک مورد آن به حساب می‌آید.

پردازنده

این پردازنده اصلی با فرکانس 2.2 الی 5.6 گیگاهرتز همراه بوده که می‌تواند با ارائه 24 هسته حقیقی در کنار 32 هسته مجازی، یکی از بهترین و قدرتمندترین عملکردها را از خود ارائه کند.

 یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI را باید حافظه کش آن اعلام کرد که برابر با 36 مگابایت است. شما با داشتن چنین حافظه کش قدرتمندی می‌توانید انتظار بهترین عملکرد را از دستگاه در بازگشایی مجدد برنامه‌های اجرا شده داشته باشید.

پردازنده گرافیکی

این پایان ماجرا نبوده و باید به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه که همان در اختیار داشتن قدرتمندترین پردازنده گرافیکی است، اشاره کنیم. لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند NVIDIA GeForce RTX4090 با ظرفیت 16 گیگابایت از نوع GDDR6 بوده که می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را از خود ارائه کند. لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI به لطف ترکیب ایده‌آل و دیدنی پردازنده اصلی در کنار پردازنده گرافیکی ذکرشده می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را در پردازش‌های گرافیگی از خود نشان دهد.

حافظه رم

بد نیست بدانید لپ تاپ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI با حافظه رم قدرتمند 64 گیگابایت همراه بوده که دیگر حرفی برای گفتن باقی نخواهد گذاشت. کاربران می‌توانند از سرعت بالای عملکرد این حافظه رم برای اجرای دستورهای مختلف و بازگشایی برنامه‌ها استفاده کنند. جالب این است دستگاه امکان ارتقا و بهینه‌سازی را برای کاربران فراهم کرده و شما می‌توانید در صورت نیاز به حافظه رم قدرتمندتر، سفارشی‌سازی و بهینه‌سازی آن را انجام دهید. شما می‌توانید به اندازه 64 گیگابایت دیگر به حافظه رم اضافه کنید و از عملکرد آن لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Vector مدل GP78HX 13VI می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 2 ترابایت SSD اشاره کرد که نه تنها می‌تواند سرعت بالایی را در اجرای دستورها و ویندوز از خود ارائه کند، بلکه توانمندی بسیار خوبی در افزایش سرعت نقل و انتقال اطلاعات خواهد داشت.

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT را باید به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی دانست که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود در زمینه‌های مختلف نشان دهد.

صفحه نمایش16 اینچ
پردازندهIntel Core i7 1360P
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX4060 8GB GDDR6
حافظه رم32 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی2 ترابایت SSD
باتری82 وات ساعت

به عنوان مثال، این دستگاه دارای وزن ایده‌آل و خوبی بوده که معادل 2.1 کیلوگرم است؛ این لپ تاپ Core i7 با در اختیار داشتن چنین وزن خوبی می‌تواند باعث حمل آسان دستگاه شود. در صورتی که قصد دارید یک لپ تاپ گیمینگ سبک وزن را خریداری کنید، بدون تردید این محصول گیمینگ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 90 میلیون است.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT

وجود پردازنده اصلی اینتل Raptor Lake Core i7 از سری 1360P که به عنوان یکی از بهترین تراشه‌های نسل سیزدهم هم شناخته می‌شود در لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT باعث شده است بهترین عملکرد را از سوی دستگاه شاهد باشید. این پردازنده اصلی می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود در اجرای دستورهای مختلف نشان دهد. فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 2.2 الی 5 گیگاهرتز قرار دارد و باید گفت توانایی ارائه یکی از بهترین عملکردها را خواهد داشت. شما می‌توانید به لطف قدرت بالای پردازنده اصلی ذکرشده، شرایط خوبی را در اجرای دستورهای مختلف شاهد باشید.

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین قابلیت‌های دستگاه را باید مجهز بودن به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4060 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 دانست. شما می‌توانید به لطف این پردازنده گرافیکی، بازی‌های مختلف را به سادگی اجرا کرده و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید با در اختیار داشتن پردازنده قدرتمند ذکرشده و پردازنده گرافیکی منحصربه فرد دستگاه، شرایط برای کاربرانی که قصد استفاده از لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT برای کارهای گرافیکی یا سایر موارد را دارند، فراهم است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT را باید حافظه رم قدرتمند 32 گیگابایت دانست که البته امکان ارتقا و سفارشی‌سازی برای آن وجود ندارد. همواره شما باید از حافظه رم 32 گیگابایت برای انجام کارها و اجرای دستورها استفاده کنید که این مسئله نشان می‌دهد عملکرد دستگاه در شرایط ایده‌آل قرار خواهد داشت. البته نکته مهم این است که بدانید حافظ رم 32 گیگابایت به اندازه‌ای قدرتمند بوده که می‌تواند سرعت بالا را در اجرای دستورهای مختلف از خود نشان دهد.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT

در کنار تمام قابلیت‌های ذکرشده باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کنیم که برابر با 2 ترابایت بوده و از نوع SSD است. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابلیت ارتقا دارد و در صورت نیاز می‌توانید آن را سفارشی سازی کرده و افزایش دهید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، این است که حافظه‌های ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی می‌توانند سرعت بالا در اجرای دستورها و همانند ویندوز یا سایر موارد صادر شده از سوی کاربران را اجرا کنند.

صفحه نمایش را باید به عنوان یکی از بهترین و مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده لپ تاپ به حساب آورد. شما در لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT شاهد قرارگیری صفحه نمایش 16 اینچ IPS با وضوح 2560×1600 پیکسل خواهید بود. این نمایشگر باکیفیت می‌تواند عملکردی منحصر به فرد از خود نشان دهد و جالب است بدانید دستگاه از نرخ تازه‌سازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به لطف نمایش روان و جذاب فایل‌های ویدیویی و تصویری در برابرتان، احساس رضایت را از کیفیت بالای نمایشگر کسب کنید.

از دیگر مزایای لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip مدل A13VFT باید به باتری آن اشاره کرد. این لپ تاپ گیمینگ تولید شده از سوی کمپانی ایسوس به لطف باتری 4 سلولی 82 وات ساعت می‌تواند قدرت بی‌نظیری را در نگه‌داری شارژ باتری ارائه کند. از طرف دیگر باید بدانید مدت زمان ماندگاری شارژ باتری برابر با 10 ساعت بوده که یکی از بهترین عملکردها را ارائه می‌کند. 

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF

در صورتی که به دنبال خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ام اس آی هستید، باید بدانید لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF می‌تواند رضایت شما را به دست آورد. این لپ تاپ گیمینگ دارای عملکردی بی‌نظیر بوده که باعث می‌شود شما بتوانید از آن برای انجام کارهای مختلف اداری، گرافیکی، گیمینگ و سایر موارد استفاده کنید.

صفحه نمایش14 اینچ
پردازندهIntel Core i7 13700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX4060 8GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری72 وات ساعت

از مهم‌ترین مزیت‌های این لپ تاپ باید به وزن آن اشاره کرد که برابر با 1.7 کیلوگرم است. این لپ تاپ با چنین وزن ایده‌آل و خوبی می‌تواند باعث شود شما بتوانید آن را با خود حمل کرده و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF

از بهترین ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF می‌توان به وجود پردازنده اصلی قدرتمند با عنوان اینتل Core i7 از سری 13700H اشاره کرد. این پردازنده اصلی با در اختیار داشتن مشخصات فنی ذکرشده می‌تواند از عهده اجرای انواع دستورها برآید. به عنوان مثال، این تراشه اصلی با فرکانس پردازنده 2.4 الی 5 گیگاهرتز همراه بوده که باعث می‌شود یکی از بهترین و قدرتمندترین عملکردها را از سوی آن شاهد باشیم. حافظه کش دستگاه برابر با 24 مگابایت بوده و باعث می‌شود شما بتوانید سرعت بالا در اجرای مجدد برنامه‌های بازگشایی شده را تجربه کنید. از دیگر مزایای آن باید به وجود 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی اشاره کنیم که می‌تواند عملکردی ایده‌آل از خود نشان دهد.

پردازنده گرافیکی

در کنار پردازنده اصلی موجود در لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی خواهید بود که از نوع NVIDIA GeForce RTX4060 با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 در دسترس قرار دارد. یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این پردازنده گرافیکی را باید اجرای سریع و بدون مشکل دستورهای گرافیکی دانست. شما می‌توانید از این تراشه گرافیکی برای پردازش‌های سنگین استفاده کنید. به عنوان مثال، لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF فقط برای بازی نبوده و امکان استفاده از آن برای کارهای گرافیکی و ویدیویی به لطف پردازنده‌های قدرتمند موجود، وجود دارد.

حافظه رم

حافظه رم از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF به حساب می‌آید. شما می‌توانید از حافظه رم 16 گیگابایت پیش فرض دستگاه که از نوع DDR5 4800MHz است، بیشترین استفاده را کنید. توجه داشته باشید این حافظه رم قابلیت ارتقا دارد و کاربران در صورت نیاز به در اختیار داشتن سرعت بیشتر، می‌توانند بهینه‌سازی حافظه رم را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات مدنظر قرار دهند.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF

از دیگر مزایای دستگاه باید به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD اشاره کرد. شما می‌توانید از این حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده کرده و شرایط ایده‌آل را تجربه کنید. در حقیقت امکان نگه‌داری و ذخیره‌سازی حجم قابل توجهی از اطلاعات در دستگاه برای کاربران امکان‌پذیر بوده و این خبر خوبی است. جالب است بدانید همانند حافظه رم که ارتقا آن در نظر گرفته شده است، کاربران می‌توانند در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی داخلی بیشتر هم از لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF استفاده کنند. سرعت بالا در اجرای دستورهای مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید مدنظر کاربران قرار داشته باشد.

لپ تاپ Stealth 14 Studio مدل A13VF مجهز به صفحه نمایش جذاب و باکیفیت 14 اینچ با وضوح 2560×1600 پیکسل بوده و نوع پنل هم IPS است. صفحه نمایش لمسی نبوده و شما می‌توانید از کیفیت بالای آن در نمایش جزئیات مختلف نهایت لذت را ببرید. همچنین این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند.

باتری را باید به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Stealth 14 Studio مدل A13VF به حساب آورد. این دستگاه دارای باتری 4 سلولی 72 وات ساعت بوده که می‌تواند برای مدت زمان 1 الی 3 ساعت باعث ماندگاری شارژ شود.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE

لپ تاپ Creator M16 مدل B13VE به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی شناخته می‌شود که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های این دستگاه را باید وزن آن دانست.

صفحه نمایش16 اینچ
پردازندهIntel Core i7 13700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX4050 6GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری53.5 وات ساعت

وزن 2.26 کیلوگرمی برای یک لپ تاپ گیمینگ، مسئله‌ای حاد به حساب نمی‌آید و باید آن را عادی توصیف کرد. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین عملکردها را از سوی این دستگاه شاهد باشید، باید بدانید این مسئله امکان‌پذیر بوده و شاهد قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی از سوی آن هستیم. ظاهر زیبا و طراحی جذاب از دیگر مزایای دستگاه به حساب می‌آید که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE

قدرت دستگاه و مورد نیاز کاربران توسط پردازنده اصلی اینتل core i7 از سری 13700H تامین می‌شود . این دستگاه با فرکانس پردازنده 2.4 الی 5 گیگاهرتز خود می‌تواند عملکردی بی‌نظیر ارائه کند و باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید. از مهم‌ترین مزایای دستگاه، حافظه کش 24 مگابایت آن بوده که سبب می‌شود برنامه‌های بازگشایی شده مجددا بازگشایی شوند و تجربه سرعت بالا در اجرای دستورها را باید یکی از مزایای مهم آن به حساب آورد. جالب است بدانید این دستگاه دارای 14 هسته حقیقی و 20 هسته مجازی بوده که نشان می‌دهد لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE می‌تواند یکی از بهترین عملکردها را از خود نشان دهد.

حافظه رم

حافظه رم را باید یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE به حساب آورد. این دستگاه با در اختیار داشتن حافظه رم 16 گیگابایت از نوع DDR5 5200MHz می‌تواند سرعت بی‌نظیری را در اجرای دستورهای مختلف رقم بزند. همچنین این دستگاه با پشتیبانی از قابلیت ارتقا حافظه رم می‌تواند باعث شود کاربران سرعت بالاتری را در اجرای دستورها شاهد باشند.

حافظه ذخیره سازی

در کنار حافظه رم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE شاهد قرارگیری حافظه ذخیره‌سازی قدرتمند 1 ترابایت از نوع SSD هستیم. هاردهای SSD در مقایسه با هاردهای HDD می‌توانند سرعت بیشتری ارائه کنند و این خبر خوبی است. شما می‌توانید حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی دستگاه را افزایش دهید.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE

یکی از ویژگی‌های مهم لپ تاپ Creator M16 مدل B13VE را باید مجهز بودن به صفحه نمایش باکیفیت و جذاب فول اچ دی از نوع IPS عنوان کرد. این نمایشگر 16 اینچی با وضوح بالای 2560×1600 پیکسل باعث می‌شود کاربران بتوانند تصویربرداری و فیلمبرداری را با وضوح بالایی انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه را باید نرخ تازه‌سازی 60 هرتز آن عنوان کرد؛ این مسئله باعث می‌شود جزئیات تصویری باکیفیت بالا از برابر دیدگان شما عبور کنند.

از دیگر مزایای لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Creator M16 مدل B13VE باید به باتری قدرتمند آن اشاره کرد. این لپ تاپ دارای باتری 3 سلولی 53.5 وات ساعت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند ماندگاری شارژ را در بازه زمانی 1 الی 3 ساعت تجربه کنند. همچنین شما می‌توانید از توان آداپتور دستگاه که معادل 200 وات بوده برای شارژ مجدد لپ تاپ Creator M16 مدل B13VE بهره‌مند شوید.

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های ام اس آی را باید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A معرفی کرد. این دستگاه در کنار ظاهر زیبا و جذاب خود، مشخصات فنی فوق‌العاده منحصر به فرد دارد که باعث می‌شود رضایت کاربران جلب شود. وزن این دستگاه برابر با 1.7 کیلوگرم بوده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند دستگاه را با خود در شرایط مختلف حمل کرده و مورد استفاده قرار دهند.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i9 13900H
پردازنده گرافیکیIntel IRIS Xe
حافظه رم32 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری53 وات ساعت

از مهم‌ترین مواردی که باید پیرامون دستگاه مدنظر قرار دهید، این است که خروجی‌های هوای زیادی در اطراف آن قرار گرفته که باعث می‌شود حرارت ناشی از کارکرد قطعه‌های سخت افزاری به خوبی خارج شود. این خروج حرارت باعث می‌شود کاربران بتوانند طول عمر بالایی را از دستگاه شاهد باشند. جنس بدنه از فلز و پلاستیک باکیفیت بوده که هر دو می‌توانند تاثیر خوبی روی طول عمر دستگاه داشته باشند.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A

قدرت لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A توسط پردازنده اصلی اینتل Raptor Lake HX Core i9 از سری 13900H تامین می‌شود. این پردازنده اصلی دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای اجرای دستورها استفاده کنند. فرکانس تراشه اصلی برابر با 2.6 الی 5.4 گیگاهرتز بوده و حافظه کش 24 مگابایت باعث می‌شود سرعت بالایی را در اجرای مجدد برنامه‌ها شاهد باشید. وجود 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند شاهد تقسیم کار برای اجرای سریع دستورها از سوی پردازنده اصلی باشند.

این دستگاه با پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe می‌تواند دستورهای گرافیکی صادر شده را پردازش کند. شما می‌توانید از عملکرد این دستگاه برای اجرای سریع و بی‌عیب دستورهای مختلف بهره‌مند شوید.

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A دارای حافظه رم 32 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 3200MHz است. توجه داشته باشید امکان ارتقا و سفارشی‌سازی حافظه رم برای کاربران وجود ندارد. شما محدود به 32 گیگابایت حافظه رم هستید که در نوع خود، بی‌نظیر است.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن عنوان کرد. این دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت بوده که از نوع SSD است. این حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌تواند بهترین عملکرد را از خود پیرامون اجرای دستورها نشان دهد. همچنین باید به سرعت بالای هاردهای SSD در نقل و انتقال اطلاعات اشاره کنیم که بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید در صورت نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات بیشتر، سفارشی‌سازی و افزایش حافظه ذخیره‌سازی داخلی را انجام دهید.

در بخش جلوی لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A شاهد قرارگیری نمایشگر 15.6 اینچ هستیم که به عنوان یک نمایشگر فول اچ دی شناخته می‌شود. کیفیت بالای نمایشگر در نمایش فایل‌های ویدیویی و تصویری بسیار ارزشمند بوده و باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید. پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز در کنار نمایش باکیفیت محتواهای مختلف از مهم‌ترین مزیت‌هایت دستگاه به حساب می‌آید.

از دیگر مزایای لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M-A باید به باتری آن اشاره کرد. این باتری 3 سلولی 53 وات ساعت می‌تواند باعث شود نیاز کاربران برای مدت زمان 3 الی 7 ساعت فراهم شود. شما می‌توانید از عملکرد و قدرت ماندگاری شارژ باتری برای مدت زمان ذکرشده بهره‌مند شوید که خبر خوبی برای کاربران به حساب خواهد آمد.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی MSI که ارزش خرید بسیار زیادی دارد، لپ تاپ Thin GF63 مدل 12UCX بوده و می‌تواند عملکردی منحصر به فرد از خود نشان دهد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i7 12650H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX2050 4GB GDDR6
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری53 وات ساعت

در حقیقت این دستگاه دارای ظاهر جذاب و زیبایی است. یکی از ویژگی‌های مهم‌ لپ تاپ Thin GF63 مدل 12UCX داشتن خروجی‌های متعدد هوا بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند طول عمر بالای قطعه‌های سخت افزاری را تجربه کنند. شما باید بدانید این دستگاه وزنی برابر با 1.86 کیلوگرم دارد که باعث می‌شود بتوانید آن را به سادگی حمل کرده و مورد استفاده قرار دهید.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX

قدرت لپ تاپ Thin GF63 مدل 12UCX توسط پردازنده اصلی اینتل Core i7 از سری 12650H تامین می‌شود . فرکانس پردازنده دستگاه در بازه 2.3 الی 4.7 گیگاهرتز قرار دارد و حافظه کش آن هم برابر با 24 مگابایت است. از طرف دیگر باید بدانید وجود 10 هسته حقیقی در کنار 16 هسته مجازی باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بسیار خوبی را در عملکرد دستگاه شاهد باشند. شما می‌توانید به لطف قرارگیری پردازنده ذکرشده در این لپ تاپ قدرتمند ام اس آی تجربه‌ای بی‌نظیر را کسب کنید.

پردازنده گرافیکی

در کنار پردازنده اصلی موجود در لپ تاپ Thin GF63 مدل 12UCX شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی منحصر به فرد NVIDIA GeForce RTX2050 با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع GDDR6 هستیم. ترکیب این پردازنده گرافیکی در کنار پردازنده اصلی باعث می‌شود شاهد یکی از بهترین عملکردها پیرامون اجرای دستورهای مختلف باشیم. کاربرانی که علاقه‌مند به در اختیار داشتن یک لپ تاپ قدرتمند و باکیفیت هستند، می‌توانند لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید خود مدنظر قرار دهند.

حافظه رم

حافظه رم را باید به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX به حساب آورد. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای حافظه رم 16 گیگابایت بوده که به صورت پیش فرض در دسترس کاربران قرار دهد. از طرف دیگر شما می‌توانید در صورت نیاز به حافظه رم بیشتر، ارتقا آن را مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید حافظه رم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX را به 64 گیگابایت ارتقا دهید. نوع حافظه رم دستگاه DDR4 3200MHz بوده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های آن به خوبی استفاده کنند.

ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX

در کنار حافظه رم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX، شاهد حافظه ذخیره‌سازی داخلی 1 ترابایت SSD خواهید بود . شما می‌توانید از این فضای ذخیره‌سازی برای نگه‌داری اطلاعات استفاده کرده و در صورت نیاز آن را ارتقا دهید. توجه داشته باشید هاردهای SSD در مقایسه با هاردهای HDD طول عمر بیشتری دارند و می‌توانند سرعت بالاتری را در زمینه پردازش اطلاعات ارائه کنند. در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر امکان سفارشی‌سازی و ارتقا پیشبینی شده است. خوشبختانه خبری از حافظه HDD نبوده و شما می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

در بخش جلوی لپ تاپ Thin GF63 مدل 12UCX، شاهد قرارگیری نمایشگر باکیفیت 15.6 اینچ full HD هستیم که توانایی نمایش فایل‌های ویدیویی را باکیفیت بسیار بالا دارد. نوع پنل لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX از IPS بوده و وضوح آن برابر با 1920×1080 پیکسل است. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند محتواهای مختلف را با کیفیت بالا ارائه کند.

یکی دیگر از مزایای مهم لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Thin GF63 مدل 12UCX را باید باتری آن عنوان کرد. به لطف در اختیار داشتن باتری 4 سلولی 52 وات ساعت می‌توانید عملکردی بی‌نظیر را شاهد باشید. مدت زمان ماندگاری شارژ دستگاه برابر با 1 الی 3 ساعت است . در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ام اس آی را خریداری کنید، لپ تاپ گیمینگ 12UCX می‌تواند به عنوان بهترین لپ تاپ MSI برای برنامه نویسی عملکردی ایده‌آل از خود نشان دهد

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ام اس آی را باید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M معرفی کرد . این لپ تاپ قدرتمند دارای بدنه‌ای از جنس فلز و پلاستیک بوده که می‌تواند نشان‌دهنده دوام و طول عمر بالای دستگاه باشد.

صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازندهIntel Raptor Lake Core i5 13420H
پردازنده گرافیکیIntel IRIS Xe
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی1 ترابایت SSD
باتری39.3 وات ساعت

از دیگر مزایای مهم این لپ تاپ باید به وجود خروجی‌های هوا و کیبورد یا تاچ پد فوق‌العاده جذاب آن اشاره کرد. اگر ظاهر یک لپ تاپ برای شما به عنوان خرید حائز اهمیت است، باید بدانید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M می‌تواند باعث جلب نظر شما شود.

سخت افزار لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M

قدرت لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M توسط پردازنده منحصر به فرد اینتل Raptor Lake Core i5 از سری 13420H تامین می‌شود. که باید آن را یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در لپ تاپ‌های میان‌رده به حساب آورد. بد نیست بدانید دستگاه با فرکانس پردازنده 2.1 الی 4.6 گیگاهرتز خود می‌تواند سرعت بالا را در اجرای دستورهای مختلف نشان دهد. یکی از مزایای مهم این دستگاه، پردازشگر گرافیکی بوده که می‌تواند شرایط ایده‌آل و خوبی از خود نشان دهد. شما می‌توانید به لطف پردازنده Intel IRIS Xe وضعیت پردازش جزئیات گرافیکی را در بهترین حالت خود، تجربه کنید. وجود 8 هسته حقیقی در کنار 12 هسته مجازی باعث می‌شود شما بتوانید قدرت بالایی را شاهد باشید.

از دیگر مزایای مهم لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M می‌توان به حافظه رم اشاره کرد. این حافظه رم برابر با 16 گیگابایت بوده و از نوع DDR4 3200MHz است. شما باید بدانید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M می‌تواند با سرعت بسیار زیادی برنامه‌ها را اجرا کند. همچنین قابلیت ارتقا برای حافظه رم پیش بینی شده که باعث می‌شود کاربران بتوانند حافظه رم خود را به 64 گیگابایت افزایش دهند.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M

در کنار RAM ذکرشده باید به حافظه داخلی آن اشاره کنیم که برابر با 1 ترابایت بوده و از نوع SSD است .

لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M با یکی از بهترین نمایشگرها در سایز استاندارد 15.6 اینچ همراه بوده . که وضوح فول اچ دی آن باعث ایجاد شرایط دلپذیر خواهد شد. شما می‌توانید از این نمایشگر باکیفیت برای مشاهده انواع فایل‌های ویدیویی بهره‌مند شوید. وضوح این نمایشگر برابر با 1920×1080 پیکسل بوده و جنس پنل هم IPS است. همچنین دستگاه از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M را باید باتری آن عنوان کرد. خوشبختانه ما در این لپ تاپ شاهد باتری قدرتمند 3 سلولی 39.3 وات ساعت خواهیم بود. که می‌تواند برای مدت زمان 3 الی 7 ساعت ماندگاری شارژ را ارائه کند. شما می‌توانید یکی از بهترین عملکردها را از سوی باتری لپ تاپ ام اس آی Modern 15 مدل H B13M شاهد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *