پیشنهاد خرید

مانیتور ام اس آی PRO MP271

6,100,000 تومان6,100,000 تومانخرید کنید

مینی کیس چیست؟

مینی کیس ها کوچک شده همان کیس های رومیزی هستند که با ابعاد کوچک تر و مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشر امده اند تا گوی رقابت را از کامپیوتر های رومیزی بگیرند.

در زمانی که ارتباطات نقش مهمی را در زندگی ما تعیین میکند سرعت پیشرفت تکنولوژی را نمیتوان دست کم گرفت.

زمان حال و عصر حاضر کامپیوتر ها روز به روز به شما کوچک شدن میروند.

سالیان قبل رایانه هایی بوده اند که اندازه یک اتاق بوده اند!

ولی با پیشرفت تکنولوژی روز به روز کامپیوتر ها روبه کوچک شدن رفتند.

mini case موجود در کشور عموما استوک هستند ولی خوب اگر نظر من را بخواهید به شما میگویم که مینی کیس ها به علت دوام و استحکام بالا از نظر طول عمر و کارکرد برای شما بسیار عالی عمل میکند.

این کیس های کوچک یا مینی کیس ها از نظر قطعات داخلی هیچ تفاوتی با کامپیوتر های رو میزی ندارن و انها هم داری رم پردازنده(cpu) مادربرد پاور و … هستند.

مینی کیس ها به سه دسته کیس های مینی تاور – اولتراسلیم – mini case تقسیم میشن که توی این مقاله کامل توضیحشون دادیم.

مینی کیس چیست

پیشنهاد خرید

مانیتور ام اس آی Optix G27CQ4

9,370,000 تومان9,370,000 تومانخرید کنید

تفاوت های مینی کیس با کیس های معمولی

 از سری تفاوت های بین کیس معمولی با مینی کیس میتوان به تفاوت حجم و نوع خنک کنندگی این دو اشاره کرد مینی کیس ها به علت حجم داخلی کم تر قابلیت ارتقای کمتری دارند و اگر اهل گیم های سنگین و گیمیر هستید پیشنهاد من به شما استفاده از سری مینی کیس های معمولی یا سری مینی کیس های گیمینگ است که دست شما را برای ارتقا باز میزاره ولی اگر اهل کار های خیلی سنگین نیستید و کار های روزنه شما به وب گردی یا استفاده از نرم افزار های پردازشی مثل اهنگسازی – تریدینگ – یا بازی های سبک و نرم افزار های حسابداری و … محدود است من به شما استفاده از مینی کیس را به علت دوام قیمت عالی و اصالت کالا پیشنهاد میکنم.

پیشنهاد خرید

مانیتور ام اس آیMSI Optix MAG273

13,901,000 تومان13,901,000 تومانخرید کنید

مزایا

مزایا مینی کیس

  • بدنه مستحکم
  • طول عمر بالاتر
  • هماهنگی سخت افزار
  • قابلیت حمل و نقل اسان
  • مصرف انرژی کم تر
  • برند های شناخته شده
  • قیمت مناسب
مینی کیس چیست
پیشنهاد خرید

مانیتور ام اس آی Optix MAG301RF

21,800,000 تومان19,590,000 تومانخرید کنید

تصورات غلط

در هنگام ورود کالا ها همیشه افرادی هستند که با گارد گرفتن وتصورات غلط نسبت به یه کالا باعث میشوند نظر همگان راجبه یک کالا تعغیر کند در ادامه لیست تصورات غلطی که راجب مینی کیس ها گفته میشود را برای شما میگم

  • پاور مینی کیس ها گیر نمیاد
  • mini case رو نمیشه ارتقا داد
  • مینی کیس ها سروصدا میکنن
  • به علت کوچیک بودن هوا توشون گردش نداره
  • mini case استوک سالیان سال کار کردن
  • شما نمیدونی سالمه یا نه
  • تعمیری هستن
  • و….
جواب من به شما اینه که ایا شرکت های سازنده مینی کیس نمیتونن همچین مشکل های سطحی رو رفع کنن یا این مشکلات رو ندیدن! اونم شرکت های مثل دل و اچ پی که خیلی خفنن!!

قاعدتا شرکت های سازنده تمامی مشکلات mini case رو در میارن و اونارو رفع میکنند همین متنی که شما الان دارین میخونید هم با یک mini case نوشته شده 🙂

پیشنهاد خرید

مانیتور ام اس آی PRO MP242P

5,600,000 تومان5,600,000 تومانخرید کنید

معایب

قطعا هر کالایی یک سری مزایا و معایب برا خودش رو داره در ادامه من معایب مینی کیس هارو براتون مینویسم.

  • راحتی و سهولت در سرقت
  • عدم ارتقا های بزرگ(مثال نصب کارت گرافیک بزرگ روی mini case امکان پذیر نیست)
  • خنک کنندگی در mini case ها میتواند تا حدودی بحث برانگیز باشد

برند های مطرح

در ادامه بهترین برند هایmini case رو بهتون معرفی میکنم هرچند برند های زیادی هستند که مینی کیس تولید میکنن ولی این چند برند جز بهترین برند های بازار هستند.

HP

DELL

ACER

Lenovo

مدل های مینی کیس قیمت مناسب با کیفیت بالا در آبتین مال

مینی
PRODESK 600 G3 SFF

این مینی کیس از کمپانی اچ پی مناسب برای کار های نمیشه سنگین میباشد

HP مدل EliteDesk 800 G3 SFF در سال 2017 معرفی شد و در حال حاضر جزو پرفروش ترین کامپیوتر های استوک ایران می‌باشد. با توجه به اینکه این مدل کیس اچ پی نسبتا جدید است شما می‌توانید چندین سال بدون مشکل از مدل استوک آن استفاده کنید و وقتی سخت افزار آن قدیمی‌تر شد، همیشه می‌توانید آن را ارتقا دهید تا عملکرد بهتری داشته باشید. HP EliteDesk 800 G3 SFF یک کامپیوتر رومیزی است که با ابعاد مناسب در محل کار یا خانه می‌تواند بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد.

همچنین در کنار بهترین عملکرد

شما می‌توانید با خرید مدل استوک این کامپیوتر در هزینه خود صرفه جویی کنید. این کامپیوتر رو میتونید با قیمت عالی از آبتین مال هریداری کنید.

مینی کیس
مینی کیس HP مدل ELITEDESK 800 G2

این mini case از کمپانی اچ پی مناسب برای کار های نیمه سنگین میباشد.


دسکتاپ HP EliteDesk 800 G2 Small Form Factor با طراحی منحصر به فرد و یک پک کامل که اکثر نیازهای شما را با اطمینان ، امنیت بالا، کارایی بالا و همچنین صرفه جویی در فضا و مصرف برق برطرف خواهد کرد. این دسکتاپ همانطور که از اسمش مشخص است از لحاظ اندازه جزء پک های Small Form Factor است و مناسب کسب و کارهای از قبیل استفاده در ادارات، منزل، مناسب حسابداری، مدارس و استفاده در کارگاه های درسی و …

همچنین به خاطر پایداری و کارایی بالا در استفاده طولانی مدت می تواند گزینه خوبی برای شرکت ها و مراکزی باشد که سیستم هایی Real-time برای استفاده شبانه روزی نیاز دارند.

مینی کیس HP مدل Z240 SFF Workstation
مینی کیس HP مدل Z240 SFF Workstation

ورک استیشن استوک HP Z240، یک کیس کامپیوتری بسیار سریع و جمع و جور است که برنامه های مورد نظر کاربران را به سرعت اجرا می نماید. ورک استیشن ها، کیس های کامپیوتری تخصصی هستند که قدرت محاسباتی سطح بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. کیس ورک استیشن HP Z240 SFF، یک کیس تک پردازنده ای است که به راحتی روی میزهای شلوغ یا زیر مانیتور شما جای می گیرد.
درون این کیس، یک پردازنده Core i5 نسل پنج قرار دارد که با استفاده از چهار هسته پردازشی، قادر به پشتیبانی از چهار رشته به صورت همزمان است.

قدرت پردازشی :

پردازنده Intel Core i5 6500، از حافظه کش با ظرفیت شش مگابایت برخوردار است که با فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز به اجرای دستورات می پردازد. در ترکیب با این پردازنده، یک رم هشت گیگابایتی DDR4 وجود دارد که در صورت نیاز، می توان ظرفیت آن را تا 64 گیگابایت نیز ارتقاء داد. حافظه اصلی کیس استوک HP Z240، ظرفیتی برابر با 500 گیگابایت دارد و از نوع HDD است. البته می توان ظرفیت این حافظه را ارتقاء داد و یا آن را با یک حافظه SSD جا به جا کرد.

کیس دست دوم HP Z240، از نظر گرافیکی روی قدرت پردازنده مجتمع Intel HD Graphics 530 حساب می کند. این پردازنده گرافیکی با استفاده از رم گرافیکی اشتراکی به ظرفیت چهار گیگابایت، قادر به اجرای برنامه های گرافیکی سبک مانند فتوشاپ و بازی های با سطح گرافیکی متوسط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *